you make my day

Igår gjorde jag och tommie middag tillsammans hemma hos mig,
kollade på idol & åt godis :) mysigt! vi somna vid 10 ungefär, men de va
faktiskt jätte skönt.. imorse vakna vi runt 11, jag gick upp och duscha &
sen vid 12 tiden eller något kom pappa med sin mc och visade upp den,
den va fin.. tommie och jag var i farsta, han handlade 3 par kallsonger,
2 t-shirts & en tjocktröja :) vi har bara degat hela kvällen, ätit middag
& gått ut med hans mormors hund..

imorgon är de speedway, för att slippa gå upp så tidigt så åker jag med
tommies mamma & dem andra, tror jag behöver sova ut på helgerna
när jag väl har chansen. dom 3 närmaste helgerna är fullbokade,
som dom från en månad tillbaka också vart.. de har varit speedway
varje helg, får ta chansen när det fortf är säsong för de, sista tävlingen
är på lördag tråkigt nog..

tävlingar kvar:
imorgon söndag 20/9
lördag klubbmästerskap 26/9


2/10 ska vi till min moster & ha mys där över en helg,
fira miranda som fyller år nu på torsdag :) hihi stortjejen <3

ska väl lägga oss i sängen om en stund, hare toppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0