skoldags

JUSTE, det hände ju en speciell grej igår för en speciell,
höll tummarna.. OCH DET VAR FÖR MIN PAPPA, nu har han
ett MC-kort, han klarade uppkörningen igår :) IIH GRATTIS PAPI..

sitter vid tommies data och dricker kaffe,
vid 7 tiden gick jag och duscha, klädde på mig,
måla ögonbryna & sedan sjöng lite för viktor (tommies lillebror),
och nu sitter jag vid datan och tar det lungt i ungefär en kvar till :) hihi..


imorgon åker mamma utomlands & då ska jag och tommie låna
lägenheten liten hihi, laga mat osv :) Ha mys och va för oss själva.
det blir mycke firande, i helgen kommer tommies mormor m.m och firar
viktor så det blir första gången jag träffat dom :) nervöst ja-aa..
men det blir fan kul, ikväll ska victor öppna sin present från mig,
hoppas han blir glad. men nu ska jag fixa de sista, packa ihop och gå :)
ha en bra dag allihoppa. skriver mer ikväll

Kommentarer
Postat av: Mirandasmamma

De låter som du har de bra gumms... Hoppas du från en bra dag=) puss

2009-09-17 @ 08:12:04
URL: http://mirandasmamma.bloggagratis.se
Postat av: jocke

visst äre tomt utan mig i skolan ? :)

2009-09-17 @ 12:46:13
Postat av: angelica

taack moster :)<3



haha jocke, ja lite KANSKE, men vi överlever.. jag looovar :D

2009-09-17 @ 15:12:15
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0