huvudvärk

blev en hemmadag igen, fortf ont i huvudet.. pisshuve
inte nog med att man har ont, det är sjukt tråkigt att bara
sitta om dagarna och inte göra något men det är de bästa
läkemedlet som finns, imorgon går jag nog till jobbet.
har hållt på med farmville och nu skriver jag en önskelista
till min födelsedag, det är ju bara en månad kvar ungefär och
det går riktigt snabbt, speciellt när mamma, släkt osv måste handla
massa presenter höhö :) nämen en önskelista måste man ju ha,
sen hur lång den är, e en annan 5a :)

synd att emmaslemma inte är HEMMA på sin födelsedag :(
kan ju inte ge henne något fint eller krama på henne då.
bajsunge, men de får bli någe roligt när du kommer eller när
jag kommer <3 sorry babe :)


Kommentarer
Postat av: Emma

vad söt du är älskling pälskling :D

LOVE YOU <3

2009-09-15 @ 16:01:48
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0