hejhejhejhej

ligger i sängen med min älskling :) 
idag har jag vart hemma och legat i min säng ungefär hela dagen,
haft så jävla ont i huvudet och har fortfarande väldigt ont.
det är inte kul när man har så ont att man knappt kan vara vaken, uscha.

i helgen blir det speedway igen, hihi.. det blir speedway dom två närmasta
helgerna, sen är det slut på speedway denna säsong tråkigt nog.
men de e blir bra så min älskling kan köpa nya grejer och träna lite
så han klarar av speedwayen bättre.. vi ska börja träna tillsammans,
eftersom vi bor i lägenhet så är det alltid en förening som håller i allt osv
och dom har ett gym som vi tänkte inviga :) blir nog skit kul..

- På onsdag ska jag träffa jennifer och ta en fika, år och dagar sedan vi sågs..
pinsamt faktiskt men ibland behövs såna här situationer för att förstå vad man
betyder för varandra och det har vi förstått.
- På torsdag fyller min älsklings-tjej emma 19 år & tommies lillebror fyller
13 år :) kalas ju.

Min pöjk är fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0