happyface

Innan det blir allt för kallt ute hoppas jag på att maria ska hinna fota
mig och tommie, det kommer bli om ca en månad eftersom han har gips nu
& det kanske inte är jätte fint.. så de hoppas jag på men vi får se :)



Har haft lite små problem på praktikplatsen, eller det blev problem igår..
eller ja, problem och problem.. folk tror att man kan behandla en lärling HUR man vill,
men icke.. de går inte för sig hos mig så det blir en snabb ändring på måndag!

idag har de gått bra i skolan, efter skolan åkte jag hem till min älskling..
vi har kollat på idol & haft de myspys :)


imorgon ska vi äta middag hos pappa,
HUNDVAKT åt RIZZLA också hiih, happyface :D
efter middag åker vi hem till min älskade mamma
som kommer hem imorgon från grekland, saknat henne
men får se om hon är hemma något imorgon.. förmodligen
skulle hon iväg :) men jag får mina 2 parfymer & lite mer
roliga saker hiihi. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0