sjukling?

kan ju inte säga att jag mår allt för bra, snarare tvärtom..
illamående, huvudvärk & magont :( tur att jag har min älskling
som tar hand om mig, men FYFAN för att må illa.. det är nog de
värsta skulle jag tro, skönt att de inte sitter i konstant iallafall.
det kommer och går som de vill ungefär..
är helt förstörd, min hjärna hänger inte med. funtar på att febern
besökt mig.. kan dock inte kolla den för Lollo (tommies mamma)
hittar inte tempen så de blir lite svårt men har fått lite alvedon &
någon tablett för magont så det är bättre nu men illamåendet står
fortfarande i topp :( illa nog.. godnatt och hoppas ni alla mår bra iaf

Kommentarer
Postat av: Mirandas mamma

Hoppas du blir bättre snart gumman.. puss

2009-10-07 @ 08:05:53
URL: http://www.mirandasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0