på bättringsvägen

sitter i skolan, boooring..
hostar och snorar men jag är verkligen på bättringsvägen, skönt!
har svenska lektion, ska skriva en recension av Romeo och Julia vilket jag inte alls
har lust med just nu, det står stilla i hjärnan..
men jaja, imorgon ska jag festa med min älskade pojkvän, ska fira hans kusin..
och jag har turen som har med min BS jennifer :) sen när den kvällen är avklarad
fyller jag fan år :D nice, ja-aaa

Mina lyckorus kommer på lördag, ni ska bara veta hur glad jag är för de.
Tack för att ni vill komma till mig, äta middag & umgås <3 dricka aaaalkohol
så vi vaknar till lite hehe.. älskar er tjejer, glöm de aldrig

Kommentarer
Postat av: Mirandas mamma

Hoppas du kommer få en toppen helg<3 Vi firar dig när vi kommer upp nästa gång=) puss

2009-10-15 @ 14:38:00
URL: http://www.mirandasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0