mätt som en gris

och jag är trött som ett as, ska väl ta mig en kopp kaffe snart så kanske de blir bättre..
idag har jag och tommie vart i stan, han skrev ju som sagt teoriprov (för mc) och han
klarade sig :) Grattis babe..

imorgon bitti kommer emma till mig,
vi ska till stan och shoppa :)
kl 3 har jag som sagt tid hos frisören. äntligen!

det suuuuuger att sova ensam i tre nätter, utan honom?
kul,hm nej! de suger verkligen :/
samtidigt som jag känner att jag vill bli arg och ledsen typ,
så orkar jag inte lägga energi på de när de inte skadar egentligen.
men man är väl besatt av hela grejen, att faktiskt sova tillsammans
varje natt och ha honom breve mig när jag vaknar.
sen är saker och ting som det är också, menmen!
hoppas han får de kul och mår bra iaf..

jaja, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0