lööördag

alltså jaha, de händer inte speciellt mycket måste jag säga.
har inte alls mycket planerat under lovet heller

måndag - följa med min älskling när han ska skriva teoriprov (för mc) kl 12.00
tisdag - Emma kommer till mig på morgonen, förmodligen följer jennifer med
oss in till stan. vi tänkte shoppa loss lite (?!) och gå till frisören eftersom jag har
tid kl 15.00 hihi :) spännande, får se vad de blir för slingor.
får se om de kanske blir bio på kvällen sedan?
onsdag - träffa tjejerna, dricka & ha de underbart.
det är så jävla skönt att Emma kommer vara hos mig, F*N vad skönt!
hon vet varför också, just precis därför. i just need her <3
SEN har jag nog inga fler planer för veckan,
kanske festa i helgen? who knows.

jaaa men hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0