torsdag

tycker det är lite läskigt att äta musli med fil,
när det är lite olika grejer i muslin men än så länge
smakar de bra :)

varför är man vän med dom man tycker illa om,
snackar skit om och förnedrar. varför egentligen?
man älskar just den personen men är ändå jävligt
irriterad över något som gör att man går och snackar.
dom jag snackar om vet nog de så jag har inget att
dölja, vilket är skönt. om man inte vill att någon ska veta
vad te.x du har sagt om en person, så ska du hålla tyst om
det för då står du inte för vad du tycker om den personen.
ALLTSÅ JAA, jag är trött på falska människor överhuvudtaget!
bajsa snett på dom

(ååååå, jag måste säga att jag åt en bananbit i muslin,
fyfan vad äckligt)

tror inte att jag har sagt vad jag och Tommie har köpt för djur,
lite längre ner skrev jag att vi skulle köpa en sak men sa inte
att det var djur.. men vi har KÖPT TVÅ DJUR NU, dom kom till
oss i fredags på posten haha! VANDRANDE PINNAR, hur söta som
helst. eller jaa ni fattar :D dom är 1-2 cm små, dvs bebisar hihi :)
längtar tills dom blir stora, då kan man iaf hålla i dom.
tar man i dom nu knäcks dom fan haha.

planer för i helgen?
- hmm lite obestämt


Kommentarer
Postat av: Mirandas mamma

haha vandrande pinnar? vet du hur äckliga dom är när dom blir stora? haha

2009-11-05 @ 14:57:43
URL: http://www.mirandasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Emma Lindgren

ni är så slut i huvudet älskling, hahaha..

2009-11-05 @ 22:10:05
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Elin: vadå äckliga!? :O haha, det finns inget

äckligt med dom. Dom HÅRAR inte, BAJSAR inte stora korvar. ÄTER inte som grisar m.m så nej dom är inte äckliga :) och dom klarar sig helt själva om man bortser från matningen!



Emma: Du är bara avundsjuk hjärtat :) stackare

2009-11-06 @ 08:57:17
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0