huvudslakvärk

Idag har jag inte mått bra, vaknade kl 6 med migrän och ont i bihålerna
så jag tänkte att jag kunde ligga kvar en halvtimma efter att jag tagit två
huvudvärkstabletter så kanske de kunde gå över men nej det har verkligen
inte gått över och jag har fortfarande skit ont, inte kul..
har legat i sängen hela dagen och kollat på två bra program faktiskt..
Först kollade jag på Robins - I dag gästas Robin av nyzeeländske komikern Al Pitcher och tv-kocken Tina Nordström.  Haha Al Pitcher var så jävla rolig och det fick mig på bra humör :)
Nu kollar jag på förlossningskliniken och jag vill också ha barn, fan vad mysigt!
Fyfan vad underbart med en liten bebis, jag längtar tills det är min tur!

planer för helgen:
Bio på fredag med tommie + familj ? Blir isåntfall filmen 2012, ser fram emot att se den :)
På lördag blir det nog hockey, djurgården ska spela :)
söndag kanske jag och tommie ska åka och hälsa på tusse & dennis (katterna)
vågar jag? :/ :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012*

2009-11-18 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0