hey hoe, let's go

Godmorgon världen, vilken underbar dag... NOT!
vaknar, bråkar & nu sitter jag vid de värdelösa internet,
en stor del till förstörelse i livet, ehm ja det är sant!

jag är trött på vissa,
saknar många,
mår bra,
mår dåligt,
känner livets nedgång,
fuck this world, i say!

ska röra mig till bussen snart, skola..
ingen bra dag.

4 månader med tommie på fredag,
övningsköra på lördag (tror jag)
sen kvart i 2 är de dags att åka till
heron city för då blir de bio (2012)
söndag har jag inga planer förutom
PYNTA LÄGENHETEN MED JULGREJS OCH
TÄNDA FÖRST LJUSET, happyface!
och kanske övninsköra på söndag (beror på
om de blir gjort på lördag lr inte) men det
går iallafall fett bra med körningen, körde
ute bland trafiken förra helgen, fett kul :D
och jag är fan bra på att köra, inte ett enda
kärringstopp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0