yääy

igår gick jag hem från jobbet för jag mådde inte speciellt bra,
kändes som att jag fortfarande sov och allt gick skit långsamt.
så jag klarade inte av att stå i köket då så de fick bli hemgång,
sov nästan hela dagen igår när jag kom hem, fruktansvärt skönt.
vaknade imorse av migrän och magen är lite konstig men det
verkar inte bryta ut. får hoppas på det bästa!
mamma och jag skulle ha gjort massa julgodis igår men det
blev inte så för thessan kom förbi och åt middag med oss, thai hihi :)
satt och pratade från 5 till kl 9, om allt och inget. från himmel till mark
och det var så himla skönt. Thessan är nämligen sexsibilitycoach,
och det har inte bara med sex att göra. hon står där speciellt för kvinnor,
för det är lättare att förstå en kvinna när man själv är en.
om det är en känsla man behöver jobba med eller något liknande
så kan man vända sig till henne och bara luta sig mot hennes axel
och känna att "här kan jag skrika och gråta" vilket många har gjort
där inne som hon berätta igår. Thessan är mammas kusin föresten :)
Thessan och hennes kurskompis är dom första utbildade i världen.
så ja det kändes skönt att få prata ut och släppa luften från halsen.

men ikväll ska jag och mamma iaf baka julgodis
och min älskling ska sova här också, tror inte han
är så sugen på att baka men man vet aldrig ;P
vi ska ner till gymmet också och prata lite med dom :)
Jag & tommie ska nämligen börja träna, googoo!
det ska bli roligt, det finns solarium också.
(förmedlingen håller i de, bor ju i lägenhet)


ska plugga lite idag, ska lämna in en uppgift på torsdag så att
jag slipper tänka på skiten! snart är det julafton, OTROLIGT och vart
fan är snön, snöa snöa snöa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0