snöstorm

eeeh ja det är sjukt mycket snö nu, det måste ha snöat MINST 10 cm inatt/idag..
nu har min pappa åkt till arlanda, han ska till dubai idag :P
& min kära twin är i thailand och kommer hem om typ en månad..
men vi andra får vara kvar i de kalla vädret, jag älskar verkligen snö men
när det är snöstorm vill man inte ens försöka ta sig ut men nu har de slutat snöa,
blåser dock lite grann och det är inte heller kul..


Idag är det exakt en vecka kvar till julafton, woho! :)
de ska verkligen bli mysigt, moster m. familj kommer till oss
på onsdag och stannar till lördag, happyfeejs!
på julaftons kvällen ska jag till tommies familj & fira julafton
där också, mysigt!

bussarna är försenad och många inställda, KUL att man kan
ta sig någonstans !

Tommie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0