Snöar idag, IGEN!

Det händer mycket roligt hela tiden nu, fan vad härligt!
Min syster m. familj är hos oss eftersom pappa har åkt iväg till dubai och
någon måste få upp min lillebror till skolan & sen kolla så att allt är lungt hemma.
Igår gick Nova 4-5 hela meter, hon kan gå nu föfan men balansen behöver hon hitta
för det vinglar lite men det ska de väl göra när man snart är 1 år och precis lärt
sig gå 4-5 hela meter. Det är sjukt kul att se, jag & syster tränar henne varje dag nu hihi :)
jag verkligen älskar min systers sällskap, det är sinnessjukt härligt att få vara med henne, bara vara.
Nova och Daniel gör de bara bättre :)

Jag och min älskling ska snart åka till handen & handla julklappar,
nu är de typ sista minuten. Jag är klar med alla julklappar, bara tommie
som har några kvar :P


Men nu ska vi kila, byebye!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack snälla syster, de va trevlig läsning. =) Puss pårej.

2009-12-19 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0