ingen rubrik

sitter hemma hos tommie och ska väl spela hockey spel med honom, suuuck ..
men vad gör man inte för sin pojkvän när han har tråkigt :P
idag har jag & tommie vart i handen, köpt dricka inför nyår och jag köpte
en snygg ögonskydda, hihi! måste försöka hitta något jag kan ha på nyår,
vet inte vart jag ska börja leta bara men det löser sig nog.
Imorgon ska jag till min gudmor Millan som är massör och få ansiktsbehandling :)
det händer massa roliga saker inom en snart framtid, jag hoppas verkligen
på det bästa nu.

- På måndag ska min älskling få lånelöfte, så vi kan köpa våran lägenhet innan februari :D
- Min älskling har skrivit kontrakt för en allsvensk speedway klubb men får dock inte säga
vilken, de sägs nämligen högt inom speedway lagen på nyår :)

massa roliga saker som kommer hända år 2010 :D


Kommentarer
Postat av: Mirandasmamma

ojoj men gud va roligt=) Hälsa Tommie grattis till kontraktet=) Och så hoppas vi att ni hittar en fin lgh=) puss

2009-12-29 @ 08:42:44
Postat av: angelica

De ska jag göra :)



älskar dig <3

2009-12-29 @ 17:37:11
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0