Gott nytt år dåå

och nu är det 11 timmar och 52 minuter kvar till nyår, härligt.
ett helt nytt år att se fram emot, hoppas de året blir mycket bättre än detta.
kan inte säga att dehär året har varit dåligt men det tillhör väl att ha problem
och gå igenom olika saker som man inte väljer själv.
År 2010 ser ut såhär för mig än så länge:
- Flytta ihop med Tommie någongång runt februari :)
- Söka jobb så jag får minst 3000 kr i månaden,
dvs jobba varannan helg och 2 ggr i veckan då de inte
blir att jobba helg. Det är mina planer men vi får väl se.
- Ge gärnet & plugga som fan i matten så jag går ut med ett G.
- Fixa ett till sommarjobb, blir nog samma jobb som över? maaaybe
- Ha lite sommarlov, SISTA SOMMARLOVET
- Börja i 3:an
- Lilla jag blir 18 år, höhö

massa roliga saker att se fram emot :)

Ikväll är de lite ändrade planer, skulle på lokalfest men de blev ändrat så
nu ska vi skita i de.. så de blir att fira nyår hos någon utav grabbarna (tommies vänner)
eller hos mig, paaarty party!  Gott nytt år på er :)  massa bilder kommer upp någongång
nästa vecka skulle jag tro. hoppas att man inte ligger för bakis imorgon, buuhu haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0