från julafton

julafton blev bra, lite seg bara för jag gick upp kl 8 för moster kom in med miranda
och väckte mig och mamma :P sen var det svårt att somna om men de gjorde inget.
senare kom pappa och vi gick öppna hans julklappar & sen åkte jag hem till tommie :)
dehär fick jag i julklapp av samtliga:

2 par långkalsonger - mamma
presentkort på stadium (till ny vinterjacka) 1500 kr - pappa
ny hårborste - mamma
presentkort på kicks - mamma
presentkort på gina tricot - moster, björn & miranda
paradise chocklad - mamma
ögonbryns penna, dock inte en vanlig utan en som färgar bryna :D - mamma
sockor & benvärmare - syster
sjukt mysa strumpor - mamma
200 kr - faster
björnborg väska i skinn, plånbok, pengar - Tommies faster
as mysiga vantar och mortel - Per & tommies mamma
mascara, eyeliner, body butter, krämer - Tommie älskling :)
bodybutter - mamma
PELLE SVANSLÖS DVD, världsbäst! :D  - mamma
skinnjacka :D - mamma

så ja :) jag e nöjd.. fick allt jag önska mig + lite till

Kommentarer
Postat av: ingemar

nu har du skrivit lite knasigt va! "Per & tommies mamma" ;)

2009-12-25 @ 15:42:10
Postat av: ingemar

Nä! skoja bara haha

2009-12-25 @ 15:42:53
Postat av: angelica

nu är du lite rolig va älskling :P

2009-12-25 @ 17:58:04
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0