äntligen!

Nu har jag jullov, fyfan vad skönt.
jag sitter på mammas jobb och dricker mjölk chocklad dryck :) alltså som oboy typ..
mamma & jag ska snart börja gå mot bussen, sen handla & äta, efter det
ska jag färga mammas hår, medans mamma handlar ska jag duscha :) skönt.
SEN ska jag åka till min älskling och sova där, ska sova till iallafall kl 11,
moster, miranda & björn ska hämta mig hos tommie för dom ska ju komma till oss
och någon måste ju öppna till dom.. Marcus är dock hemma men han svarar ALDRIG
i telefonen när han ligger och sover så det är inte ens värt att chansa..

har lite ont i magen, de suger!

men nu ska jag stänga ner och röra mig mot toaletten,
sen åka hem :) hare bra.
2 dagar kvar till julafton, hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart ses vi... saknar dig<3

2009-12-22 @ 18:33:13
Postat av: Mirandasmamma

förra var från mig=)

2009-12-22 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0