vad söt du e, du e underbar

sitter i tommies lillebrors rum och roar mig framför datan,
ska nog ta mig en smörgås & kaffe snart :)

Det är inte många som förstår vad våran kärlek innebär,
ingen kärlek är perfekt och olik en annans.. alltid är det
något problem och det kan vara jobbigt som fan men
det löser sig alltid, sen finns det såklart en gräns men
vi når inte den gränsen och det känns väldigt skönt!
det som skapar problem i vårat förhållande behöver
inte vi och därför har vi inte använt den skiten, vi har
haft det så jävla bra och jag dör för känslan!
mina riktiga och äkta vänner vet vad han betyder för mig,
och vad jag betyder för honom och finns där för mig oavsätt
vad men andra viker undan och jag har aldrig sagt att det
är fel, men att gå och snacka skit som en person har gjort
gör mig inte alls intresserad för den personen behöver jag
inte i mitt liv isåntfall.. jag tror iallafall på mig och tommie
den här gången och hoppas det blir perfekt mellan oss,
vem vet.. livet ut kanske? man vet aldrig sånt, spännande :)
Jag älskar tommie lundgren över hela mitt hjärta,
och så kommer det att vara! mitt hjärta ligger fortfarande
hos honom men de kan försvinna på en sekund om
samma problem uppstår, vilket är tråkigt att behöva tänka
så men jag vill att han ska förstå, det är sista gången han
ser mitt ansikte och min närhet om de uppstår!
jag älskar han :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

lyssna inte på någon annan än dig själv, blir alltid bäst då, tro mig - jag vet!

2009-08-13 @ 18:39:13
Postat av: Angelica

<3<3

2009-08-13 @ 23:21:04
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0