ingen rubrik

helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag ska absolut inte klaga!
var med underbara vänner igår, spelade och drack :)
som vanligt så är det väl alltid något som händer och inte blir
som planerat, och ja precis så var det men jag orkar inte bry mig,
huvudsaken saker och ting löser sig.. men måste få säga att livet
är bra meningslöst när allt är såhär, men det löser sig nog..

det som var planerat och hände var att Emma kom hit, för en ALLDELES
för kort stund men vad gör man inte för att få känna en väns närhet,
klart man tar den tid som erbjuds. huvudsaken jag får träffa henne bara :) <3

och nu sitter man full/bakfull i sängen,
vet inte om jag är full eller vad det är frågan om..
något är iallafall fel haha.. OCH IMORGON BÖRJAR SKOLAN :'(
jag vill inte, samtidigt som jag vill.. jaja, upp kl 7 imorgon..
praktisera på regeringsklanslitet på fredsgatan!
lite nervös inför en ny praktik plats :$ :) men det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0