kisses

det är liiiite jobbigt att det tjuter och piper osv om tommies jävla data,
menmen :) älsklingen har åkt till malmö nu, hans pappa kom och
hämta honom kl 09:00 så nu sitter jag själv framför hans data & dricker
kaffe som vanligt! Jag ska faktiskt träffa mickan runt 12 tiden, äta lunch!
ska bli skönt att träffa henne, snacka lite skit och bara umgås..
love her!

i helgen kommer som sagt min kära vän Emma :) läängtar! <3

igår var en piss off dag, till en början var den bra men sen sket sig
allt ungefär.. jag överdrev kanske en aning men jag tycker fortf inte
att man bestämmer saker med en annan och sen ändrar sig, taskigt!
speciellt när vi haft problemen som vi har haft, alkoholen förstör allt..
men jag fick säga precis vad jag tänkte och tyckte när vi sågs och
allt blev genast mycket bättre även fast jag kan känna mig lämnad..
men jag ska inte älta i de, blir som sagt bara värre men jag vet att
du förstår vad jag menar, precis som att du ändrar dig för att någon
annan ska dit.. men skitsamma, orkar inte tänka överhuvudtaget
på de! byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0