biiiiiitch

Imorse vakna jag när älsklingen gick till jobbet, vilket är jobbigt om man inte kan somna om sen..
så jag låg med datan i sängen en stund och sen satte på tvn.. inge kul på varken datan eller tvn,
så efter en stund kunde jag somna om ;P
Ikväll sover jag nog hos min älskling,  han är borta hela onsdagen i malmö (tävling)..
och som många vet så saknar jag honom rätt lätt.. får hoppas på att patricia vill
ha sovsällskap på onsdag om inte hon börjar tidigt på torsdagen..

jag låg och tänkte rätt mycket innan jag somna imorse,
vänner försvinner verkligen sjukt fort och problemet
är inte jag eller den, utan någon annan!
någon annan som ska förstöra och ha sig, fast just
precis du (tänker inte nämna några namn) har förstört
för sig själv rätt ordentligt & jag orkar inte finnas där för dig,
jag gör inte de längre, du kommer till mig grinande och det
är alltid utav samma skäl, jag skulle kalla de för misstag,
lär du dig aldrig? hoppas du en dag inser att det faktiskt
är pinsamt, för det finns ingen som orkar höra dig grina
om exakt samma grejer när vi sagt till dig tusen miljarder
gånger att du bör lära dig men det försvinner ur din hjärna
direkt så det spelar ingen roll längre om folk säger de till
dig eller inte.. och jag har sagt det i ditt ansikte, att det
är pinsamt.. så jag skriver inte utan att säga de & du
vet att jag inte finns där för dig när du mår dåligt över
dedär.. sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0